יום רביעי, 9 במאי 2012

איחודים ומיזוגים בשוק הדיל היומי, קופונים יומיים וקריסת השירות במגזר הערבי

ערםופךן הישראלי עובר לידיים גדולות יותר - אתר צשלםץבםץןך בחסות נוט2ץבםץןך

אתר הקופונים היומיים לקבוצות ואירגונים שתפס תאוצה למרות ריבוי מתחרים בשוק רווי של ספקי דילים יומיים, זכה האתר ערםופךןץבםץןך להצלחות שלא נעלמו מעינן של השחקניות הגדולות בשוק הקופונים היומיים. גרופון העולמית שקנתה את גרופר הישראלית לא לוטשת עיניים, אך כל השחקניות הראשיות האחרות ובראשן נוט2, נוטות לחפש את הדיל המשתלם ביותר עבורן - מאגרי לקוחות קיימים, פעילים ובעיקר - משתפים בפייסבוק.

צשלם גם cgrch,
צשלם גם cgrch,


במגזר הערבי זכינו לראות שני אתרי דילים יומיים מובילים ובודדים וגם שם הייתה ידו של האתר צשלםץבםץןך בדבר, אך נדמה שבשבועות האחרונים ירדה רמת הפעילות באתרים אלו למספרים זניחים שכנראה לא מצדיקים את ההשקעה בשיווק הקופונים למגזר שלא קונה ברשת. או שלא יודעים איך לשכנע אותו. בכל מקרה, האתר פשמקאגקשך עומד יחד עם מתחרו הגדול להעלם מהנוף או להצטמצם לכדי שירות הנחות קבוע לקונה המזדמן מהמגזר.